måndag

idag vare skola som vanligt. alltid lika kul på skolarbetet med olivia,cassie och MANGE! haha så jädrans kul asså! sen hem i det fina vädret och låg ute o sola lite :) men nu har solen gått i måln vilket betyder in å plugga! so läxa till onsdag,engelska till fredag och matte prov nästa vecka :S  jihu!


nu kommer iaf lite bilder som jag la in från mobilen nu :)


jag och snygga My i våra snygga danskläder....


ah ni som har läst bloggen ett tag vet att jag ÄLSKAR skor :D




från dansuppvisningen! i våra loge, stavas det så..?


jag o mysan


jaqueline!


innebandysamlingen :P fast det saknas lite pokaler...


sånt här blir man glad av! oscar i min klass lånade väl ngt och sen när man kommer tillbaka till bänken så ligger en sån här lapp där. och lägg på minnet att jag gillar inte han mer än vän och inte han om mig heller :) så att det inte blir massa snack nu :)



Kommentarer
Postat av: mysan

Nej du emsi,vi är ju lite för snygga på bilderna. Särskilt på första där min vanligtvis smala mage flubbar :) vi är söta.... :*

2010-05-17 @ 22:43:37
URL: http://mykjellsson.devote.se
Postat av: moi

hahaha vi är såååå snygga!

2010-05-18 @ 08:37:46
URL: http://dontregret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback