om kvällen

igår så var det innebandyavslutning :) vi spelade först en match mot föreldrarna, sjukt tråkigt haha men vi vann! sen gick vi till klubbstugan och åt kinamat <3<3<3<3<3 fyfaen va gott det är med friterat:O sen bäddade typ alla och gjorde klart där vi skulle sova :)



sen sätte vi på en film som jag inte kommer ihåg namnet på :P tränarna gick väl runt 10 och då stängde vi av filmen haha, istället så satt vi och pratade och körde lite roliga lekar haha. sen runt 2 så satte vi på filmen igen och sen runt 3-4 så sov vi :)



våran tränare kom runt halv 9 men det var ingen som vaknade haha. men runt 10 så började alla vakna och väcka alla.... då blev jag sur haha :P menmen, vi gick upp och åt frukost :) tränarna kom igen och bjöd alla på godis,chips och kinamat som blev över så den här frukosten var inte alls så bra känner jag nu ...



nu sitter jag hemma och känner att jag måste städa mitt rum.. mamma och pappa kommer hem idag från att ha varit borta i ngra dagar och mitt rum är ett bombnedslag hehe.



men iaf! bilder kommer när jag kan ta från andras bloggar för jag tog inga själv .. :D sålänge får ni en bild från dansen :





Kommentarer
Postat av: hejsan!

rakar du din mutta? :)

2010-05-15 @ 19:38:33
Postat av: din bästis

säg snyggaste tjejen och killen i varje klass på din skola

2010-05-15 @ 19:40:04
Postat av: clara

kan inte du lägga upp en video där du sminkar och visar dina produkter? du verkar så duktig :)

2010-05-15 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback