söndag

idag vaknade jag tidigt, för tidigt ! runt 9 :S as jobbigt ! men det var bara att gilla läget. upp å åt frukost sen la jag mig i sängen och kollade på film :) sen runt 1 så åkte jag och mamma och åt lunch på sudway sen åkte vi till stan en snabbis :) efter det, runt 3 ngt så åkte vi till brunnsparken för att jag skulle dansa...i en kvart! men deet var nödvändigt haha :D


men super tråkigt att inte föreställningen hålls på hjalmarbergman teatern<3<3<3 brunnsparken är sååååå liten haha. men det blir säkert bra :) min vecka kommer att vara suuuper nice iaf :D :

måndag- går i skolan i lite mindre än en timme. sen runt 12 åker jag och jennie till dansen. är där till kl 9 ngt.

tisdag- ledig hela dan:D två skolföreställningar och en offentlig på kvällen :D

onsdag- hel skoldag, dansföreställning på kvällen :D

torsdag/fredag- leeeeeeeediga!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback