söndag

hejsan alla bloggläsare! idag är det söndag och imorgon börjar skolan igen ! bara tre veckor kvar elr ngt :D:D hmm, måste hitta ngt att ha på mig på skolavslutningen....tror jag vet :D


idag har jag hunnit med att duscha och slappat, SOFT. men nu ska jag göra lite nytta å ta tag i mina kläder. som många kanske vet så har jag nyligen bytt rum och mitt gamla rum ska bli gästrum. så det står två st sängar och ngra av mina gamla möbler där inne, SAMT min garderob som jag inte har flyttat ut mina kläder ur ännu.


av anledningen att min syster inte har ngn stans att ha sina kläder,men nu så ska vi åka o köpa en garderob till henne så att jag kan lasta in mina kläder i mitt rum :) bara de att i mitt gamla rum är det katasrofalt stökigt !! det ligger kläder ö v e r a l l t ... men nu har jag städat och slängt mer massa i tvätten samt packat ihop allt som jag inte vill ha kvar och är för litet :)


men nu ligget iaf allt jag ska ha kvar i soffan och det ser ut såhär:





och det är inte allt,haha jag kommer vara sysselsatt i flera timmar känns det som :S





Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara att skicka kläder till oss ;D <3

2010-05-16 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback