söndag

hejsan! sorry för att jag inte bloggat ngt idag men jag har inte varit hemma.

jag gick upp kl 19 idag. en halvtimme senare åkte jag till dansen :) var där till halv4. när jag kom hem så låg jag unte o solade sen nu ligger jag i min älskade säng o kollar nutiden på datorn ;) ikl blire film! allt för min syster, har ni sett den? hoppas att den är bra!


nu ska jag iaf pallra mig upp ur sängen och kila ivög till bella och jenkan :D dem har ju varit i polen men kom hem igår. så det blir la naaice. vi hörs!





puss!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur tycker du foundationen från maybelline var, kan du rekomendera den och hur mycket kostade den? :)

2010-05-03 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback