tisdag

idag vare vanlig skola. måste säga att dagen gick väldigt fort :O vet inte varför haha :D när jag kom hem hade jag med mig oliven. vi har gjort so frågorna klart nu, tog typ tre timmar för oss hahah. ringde massa och ville ha svar på frågan: vad lärde jesus?



men vi inget svar haha :D får la förtsätta att ringa..  om ni vet vad svaret är får ni gärna ringa mig! nu har hon iaf åkt hem den **** jäkeln haha :D ska snart på innebandyträningen och lämna mitt match-ställ. sen ska jag hem o plugga lite på engelskan. orkar jag blir det lite matte också men det är inte så troligt :P



och nu har jag äntligen fått min nya garderob!


och det är vi glada för!


vi är också glada för att det är så fint väder ute! bilden är tagen från min lilla balkong :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback