torsdag

hi dolls! idag hade jag tänkt att plugga in i det sista inför no provet im, blev det så? nej. ist så drog mamma med mig upp på stan och jag sa en snabbis men det blev det ju såklart INTE. menmen. får la plugga nu haha.



fick också tillbaka matteprovet idag som vi gjorde i tisdags, det gick galant för mig måste ja säga haha (olivia o cassie dör av garv nu) ! men alla säger att provet va aslätt så det va la därför jag fick bra hahah :P



men jag kom inte hem från stan tomhänt iaf ;) köpte en tröja,skor och hårinpackning!


mina nya söta ballerinaskor som  det kallas :D svarta enkla med nitar, supersköna!


typ såhär ser tröjan ut haha,asdålig bild men jag har inte tid! måste fan ta å plugga:D


sen orkar jag inte ta kort på min hårinpackning :P den är iaf från garnier,granier? hur stavas det?! aja , I-land problem.. haha



Kommentarer
Postat av: olivia

"det gick galant för mig måste ja säga haha (olivia o cassie dör av garv nu) ! "



HAHAHAH så sant!

2010-05-28 @ 23:13:03
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback