måndag

hellu!

skola nu igen, känns väl sådär.....men det är bara två veckor sen äre prao! efter det två veckor utan killarna, både posetivt och negativt. sen äre ju bara tre dagar man går v.51 men dem dagarna är jag ledig! lite synd tycker jag eftersom att jag vill se avslutningen och va med på arbetslagsdagen, plus att jag vill vara hemma så mkt som möjligt! orkar inte åka bort och va ifrån alla. 

en vecka drygt ska jag va borta. :) ska åka till vemdalen som varje år och fira jul. åker på måndagen och kommer hem på söndagen. tur att vi inte åker söndag till söndag för dagen innan vi åker har ju jag och filip varit tsm i ett halvår :O


nu ska jag iaf snart åka iväg och dansa! det va ju aslänge sen :O hoppas vi får lära oss en  svår kombination elr att gunilla är tbx! får se om jag bloggar mer idag, annars blir mer im :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback