om dagen

kom somsagt tidigt till filip, sov till 10/11 och åt lätt frukost innan vi åkte till hans farmor. vi var där hela dan och blev bjudna på super god mat och fika! jag filip och hanna spelade även wii fit elr vare heter och det är ju faktiskt svårt :O men det var kul iaf! kollade även på massa gamla bilder och hade massage :D satt även och pratade om våldtäckterna som varit mm, och jag och filip berättade om en händelse som skett i samband med det, synd bara att man inte fick prata ostört om det ämnet....ja line, jag pratar om dig :p 


kom hem för inte en sån lång stund sen och nu ska jag kolla på gossip girl avsnittet som jag missade i söndags, efter det blire nog lite andra avenyn innan jag går å lägger mig så jag är pigg och glad im :D




Kommentarer
Postat av: Lite blyg av mej...

Vart har du fått tag på andra avenyn? :)

2010-11-03 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback