rubrik

hejsan! 
har chillat hela dagen. först kollade jag på andra avenyn, har laddat ner hela sesong 2 nu.... :D runt 11 bakade jag en kladdkaka.....åt inte så mycket av den eftersom att jag mår illa....lite onödigt att baka nu i efterhand men mår jag bättre imorgon så kan jag käka upp den då! har också börjat läsa en bok som heter stella och sebastian tror jag. den är iaf asbra! så jag ska läsa mer snart! nu ligger jag och kollar på prodjekt runway, har följt det dem senaste dagarna och det är faktiskt ganska bra!

känner också att jag mår bättre och bättre för varje timma som går så jag tror att det blir skolan för mig imorgon :)






och så får man säga grattis till mina flickor idag!



Kommentarer
Postat av: felicia

Galen bild. Tack min kära! <3

2010-11-11 @ 16:34:27
URL: http://nittiofyra.devote.se
Postat av: isabelle

haha fy vad ful bild, men tack mon bästis! <3

2010-11-11 @ 18:01:04
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback