söndag

godmorgon!

har inte bloggat under helgen och ska jag vara ärlig har jag inte haft på min dator under HELA helgen! så jag ska berätta lite om min helg nu tänkte jag.

i fredags åkte jag först upp på stan efter skolan och köpte en liten farsdag present, pappa hämtade mig runt 5, vi åkte och köpte hem lite kinamat. stört gott! sen vid 7 åkte jag till hallen och kollade på när mitt lag spelade mot ösk i div.3 :) efter det åkte jag hem och  sov.


igår vaknade jag av klockan klockan runt 7. hade samling till DM i eyrahallen kl 8. vann första mot nora med 3-2 elr om det blev4-3...kommer inte ihåg. andra vann vi också mot askersund med 4-0 och sista matchen mot ösk blev det 4-4 =oslagbara hela dagen! vi  gick alltså till finalen i dm som spelas i februari :D AWESOME!

när jag kom hem så duschade jag och åt lite innan jag åkte till filip. vi chillade typ. senare på kvällen kollade vi på what happens in vegas och på pensionärsjävlar haha! åkte hem runt 12 och la mig direkt.

idag vet jag inte vad jag ska göra, ska väl plugga liiiiiite matte.... aja nu ska jag iaf måla naglarna! hör sen,bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback