tisdag

hejsan !

igår blev det dans, kändes asbra att få komma bort från allt och bara dansa och ha kul och träna!  gus va jag älskar dans! la mig sent så imorse var det väldigt segt att komma ur sängen kan jag säga!

chill dag iaf, slutade kl 2 som alla måndagar. åkte hem och kollade på lite andra avenyn innan jag och mamma åkte till frissan och bokade tid :) nu ska jag snart sätta mig och plugga lite matte hemma innan jag går till line och pluggar vid 5. efter det ska jag åka till Risbergska på öppet hus. det lutar åt sam-dans men också estet dans. får se hu det blir !


och nu sitter det också även uppe en "lucia intevjuv" i skolan som line gjort. inte för att ngn typ bryr sig om vad jag t.ex gillar för mat haha menmen det var tradition elr ngt att göra intevjuvn. bilden är tagen från lines blogg som ni hittar i mina länkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback