tisdag

hejsan bloggen! sorry för att jag inte har bloggat men jag har haft annat för mig :P

i söndags var jag på m-berg med mamma. köpte lucialinne+rött band och lite andra småsaker :)
igår var det första dagen på praon. jag är på ett cafeé som heter örebro stories. det ligger på övervåningen av träffpunkt :) det är bra där faktiskt! jag får göra lite allt möjligt där! det enda negativt är att min handledare kallar mig för "gumman" hela tiden.... känns väl sådär :P

idag vare också nice på praoen. dagen gick väldigt fort måste jag säga! åkte till skolan och hämtade en lucia dikt som jag ska lära in.... sen följde filip med mig hem, vi lekte igår också, awesome!


imorgon blir det prao igen,har en känsla av att det kommer va mkt jobb im eftersom att dem har ngn VIP grej på kvällen....

men på kvälllen ska jag spela match i lillån mot silvergruva kl 19.00 ! be there!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback