torsdag

godmorgon!

åkte hem från skolan igår för att jag inte mådde bra så idag är jag hemma från skolan. igår hade jag mest ont i huvet men idag mår jag bara illa. inte bra det! men jag ska bara ta det lungt idag så att jag förhoppningsvis är bra och kan gå till skolan im! måste ju vara frisk nu när det är dm på lördag också.... :D


igår kollade jag igenom mina bilder och hittade massa härliga!


det här är.....min bästa vän ,ja.


haha den här bilden kom jag inte ens ihåg att jag tagit! skulle laga mat...


jag och min favorit pojke!


solade solarium en gång hos cassie...synd bara att jag glömde dra upp mina shorts..


med ögonflusss på ena ögat skulle jag och cassie CYKLA till typ norra dylta..tog mer än en timme :O


ja det hade inte skadat med lite färg nu ja....


asså tjejen i bakrunden...... :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback