dagen

tjena tjena mittbena!


matchen tog vi hem med 15-0. ett mål av mig och jag tror jag gjorde ngn assist också. att spela back gick väl ok men man kan ju lätt säga att jag föredrar att spela på topp! efter matchen åkte jag hem,duschade och åt innan jag sprang till cassie som bor ngra meter bort. vi chillade först och youtubade lite. blandannat massa klipp med robin bengtsson....han e så satan i gatan bra!! efter det så gick vi ner i hennes källare och dansade och sjung. hann se lite solsidan också innan jag bar mig hemmm :) nu ligger jag i sängen och är mega trött! morgondagen ska nog tillbringas med min stora kärlek! ska också åka och köpa lite gott till övernattningen på gården på måndag :D det ska bli askul!

hare gött så länge!


fotoshooooot at cassies place


gangsters mitt upp i ett krissamtal


fotoshooot at cassies place


jag, coachJENS och oliviiiiia på nattlandbandyn


bbbbbbb-blackhead. skoldag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback