i hate myself

har ni hört låten som rosa sjunger i Rosa the movie som går så? i hate myself......men jag tkr det borde vara i hate my life! hahaha värsta emot är jag nu men fan va livet suger nu enligt mig :o har 40875321 prov och läxor, ingen tid till varken träning,kompisar elr filip. kul jul säger jag bara. sen i helgene får jag väl koppla av lite....men på söndag måste jag plugga so för vi har so prov på tisdag om en vecka.... S U G !



nu ska jag gå å plugga...hejdå. och ni som inte har ngra läxor elr prov, LEV LIVET OCH NJUT så länge ni har det bra. nu ska jag lägga mig i koma :)




Kommentarer
Postat av: felicia

Haha emma lilla. hon sjunger "i've been upset" :D

2010-10-06 @ 15:13:58
URL: http://nittiofyra.devote.se
Postat av: moi

HAHA nej inte den låten -.-

duvet när hon är sur och ba sätt på spår :blablabla vet inte vad , sen skriker hon bara i hate myself,ihate myself, i dont care about you!!!!

2010-10-06 @ 18:00:04
URL: http://dontregret....
Postat av: Felicia

JAHA (I)... hahaha äkta rosalåtar. meningslös text helt utan melodi :D

2010-10-06 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback