lördag

godmorgon alla!

idag är det lördag och det gillar vi alla elr hur?! vaknade runt 10, tog en lugn morgon med nybakat bröd från bageriet mittemot mitt hus, hon gör så gott bröd asså! nu håller jag på att storstäda mitt rum! har slängt mina lakan i tvätten och nu ska jag röja undan allt så jag kan dammmsuga!


senare på dan blire match! samling kl 5, matchstart kl 18.00 i lillån, be there!! vi möter brickebacken och satsar såklart på vinst! men jag ska spela back.... herregud vi får väl se hur det går.... har inte spelat back sen förra sesongen och då gjorde jag det inte mkt... nu blir jag lite nervös :O



igår så hade jag en myskväll med min mamma. vi kollade blandannat på idol, och asså när emd sjung..dem är ju så duktiga på att sjunga :O så är dem ju snygga också.... :P fast jag tycker att erik borde raka av muccchen?




Kommentarer
Postat av: isabelle

Erik var FIN

2010-10-30 @ 12:44:49
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback