lördag!

tjenare bloggen! har inte bloggat nu på ngra dagar men det har verkligen inte hänt ngt intressant i mitt liv :P jag har typ pluggat varje dag... :) igår så kom filip hit på kvällen, vi kollade på bla idol. det va bra :D  fast freja gick inte vidare :(


idag har jag inte gjort ngt speciellt typ. gick upp och åt frukost. efter det städa jag lite på övervåningen sen kom min bror hit på lunch för han fyller 22 idag! grattis broooo :D  åt tårta nyss också, mums!

sen kl 6 åker jag och olivia till lillåhallen och kollar på innebandy, älsklingen spelar ju :D sen ikväll vet jag inte vad som händer, hittar jag inte på ngt så ligger ajg nog i sängen hela kvällen och kollar på andra avenyn :D men nu måste jag plugga lite no känner jag...prov på onsdag och det är inte mkt som sitter i huvet :/ men varför ska jag kunna vad ögats delar heter bla?!




sen i veckan så gjorde jag en ganska naturlig sminkning som jag fotade:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback