måndag

tjenare!

idag vare skola som vanligt. bara att jag försov mig  till kvart i 9 när jag börjar halv 9..... stress! me nsen vare chill! hk först,. kom ju sent så jag fick smaka på kakorna dem hade gjort och så diskade jag :D sen vare no, fick reda på provet vi gjorde för ngn vecka sen. fick vg, nöjd. sen hade vi teknik, chill. efter det vare lunch och efter lunchen skulle vi ha spanska och sen idrott men det blev håltimma på båda lektionerna så slutade alltså 12.20. chiiiiiiiiil!


åkte hem och kollade lite andra avenyn. sen gick jag ut på en promme och stötte på en vilsen bumbibjörn så jag tog med den hem. chillade. nu är jag alone och skippar dansen idag för jag känner mig inte helt 100 :/


riktigt såhär såg dem inte ur men dem var goda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback