måndag

tjabbba!


skolan idag va chill och gick snabbt måste jag säga! när jag kom hem så satte jag mig direkt med hemkunskapen som ska va inne på fredag, har precis gjort klart vg uppgiften. blev asnöjd! så nu ska jag börja på mvg uppgiften och hoppas att den går bra den med.


det blir ingen dans för mig idag. det är brytvecka på min dansskola vilket innebär att det inte är några vanliga letioner utan olika pass som man får gå på vilka man vill! så jag skulle ha gått på raggan idag men tar det passet på torsdag ist :)



och så får man ju säga welcome to sweden mathieu!



Kommentarer
Postat av: felicia

thank you!! :D / mathieu

2010-10-26 @ 18:16:56
URL: http://nittiofyra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback