ny energi

dem senaste dagarna jag inte har bloggat har jag verkligen inte tyckt att det har varit ngt kul att blogga, men nu kör jag som vanligt igen! nu har jag fått ny energi till bloggen!


förra veckan så hade vi inget i skolan, fett skönt! så tisdag,onsdag och torsdag spenderades halft med min älskade pöjk! 


fredags:
 så vare ju lillån loppet i skolan, vet inte på vilken plats jag kom på men inte sist iaf :P haha var typ död när jag kom i mål! sen efter skolan åkte jag och filip hem til han först och lämnade våra stora träningsväskor innan vi tog bussen till stan. köpte två mascaror från MUS som jag visar sen. köpte också en fet godispåse på hemmakväll. efter det åkte vi hem till mig och åt mat,kollade på idol och chillade!

lördags:
först vare match på morgonen mot askersund, förlust med 2-0. asså hur bra är inte deras målvakt ?! sjukt. efter det åkte vi hem,filip hängde med hem, vi åt mat och sov typ för vi fick värsta paltkoman haha! sen vid 5 kom andrea hit. vi gick och köpte kebab och åt det och satt och snackade massa! skit kul :D sen åkte vi till lillån och kollade på match. träffade också olivia,sara och cassie där.
efter matchen åkte alla hem till mig och kollade på beck-kartellen. kollade också ngt avsnitt av paradise hotel innan alla utom andrea åkte hem vid 12. hon sov här :)

idag:
ska städa mitt rum lite innan jag drar till isabelle! vi ska baka kladdkaka :D







hörs mer sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback