onsdag

hellu!
va ju med filleponken hela dan igår, han e awesome! idag i skolan vare chill! håltimma på första lektionen sen vare kör istället för idrott, blev årets lucia också, nice! sen vare typ vanliga lektioner. slutade vid 3 och åkte hem och kikade i skolkatalogen osm äntligen kommit ! efter det satte jag mig med engelskan och jag är äntligen klar! im blire bara plugga in alla glosor inför diagnosen på fredag.



men nu ikväll så ska jag på gymnasiegrej på skolan. massa gymnasieskolor kommer till lillån med massa information :) vet inte när jag kommer hem.


första och enda webb bilden på dagens...
jeans från jc, ströja från gina. typ så :P



Kommentarer
Postat av: isabelle

GRATTTTIS! :D

2010-10-20 @ 19:56:47
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback