onsdag

hellu gais!

onsdagen var lång mot slutet! men hade iaf hål på spanskan så jag och cassie åkte hem till henne och gjotde pannkakor :D missade bussen tbx till skolan så vi fick cykla -.- . aja efter skolan åkte jag hem till filip. hade galet kul. att en person kan va så bra asså.... mamma hamtade mig vid halv 6, åkte på utvecklingssamtal sen hem och jobba på hk:N sim jag äntligen är klar med!

im vet jag inte vad som händer, ska åka på klubbkväll på innebandybutiken iaf och kolla på en toolbaaaag. nice.

men nu ska jag sova hors mer im!


den här bilden får man att skratta enormt mycket inombords!



Kommentarer
Postat av: anonym :D

Kan du göra det här med att säga vem du tycker är sötast av tjejer och killar i varje klass? :D

2010-10-28 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback