onsdag

hejsan bloggen!


idag vare ju no prov. det gick bra tror jag! blir sur om det inte gjorde det haha :P nu FÖRSÖKER jag plugga lite spanska....men asså jag vet inte hur jag ska plugga :S kollar man på en text...ahmen man fattar ju vad halva handlar om...MEN ANDRA HALVAN DÅ? hur ska man få reda på vad den handlar om :O det går ju inte! asså jag kan inte ens bilda meningar på spanska....


sa till mamma förut att vi skulle kunna skriva en dialog om att resa och att jag inte kunde ngt hon ba:

ja men säg : jag tycker det är kul att resa.

MEN JAG VET JU INTE ENS VAD DET HETER PÅ SPANSKA :@@@@ jag hatar spanska. vi har haft EN genomgång på tavlan=inga anteckningar=inget att plugga in = ig på provet=sur emma = dålig stämning för det som är runt om mig


ne nu ska jag sluta va så jävla negativ! ska på match snart :D mitt lag som spelar i div.3 mot ngt köping lag :) ska själv inte vara med för jag har sagt att jag inte vill spela i div.3 för att det är tråkigt i div.3 ENLIGT MIG :) men klart man åker dit och hejar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback