shopping

köpte somsagt två nya mascaror från make up store i fredags. när vi gick förbi affären så var det en som frågade om hon fick testa lite mascara på mig och ni som känner mig vet att jag självklart sa ja :P så hon gav med en lektion i mascara och ögonfransar etc. hon sa också att om ja köpte en mascara så fick jag en till på köpet! jag föll så klart för det om kom hem med två nya mascaror :D






den här var den som jag köpte. den heter long lash black och ger längre ögonfransar :) den kostade 180 kr


det här var den som jag fick på köpet. det är en kamm med en genomskinlig gelé bara, ingen färg alltså. den kan man ta på om man har målat på mascara en gång och sen känner man att fransarna inte har samma... "lyster" som dem hade innan, då kan man ta på lite touch up som den heter så blir dem fina igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback