söndag

hejsan! vaknade idag vid 10. låg kvar i sängen och kollade på andra avenyn till typ halv 12 då jag gick upp och fixade lite. sen halv ett vare dax för match! elr det var samling då...matchen började 3 och den va i hällefors elr ngt mot silvergruva. vinst med 13-2!!! gött mos för seriestarten asså :D jag gjorde 2 mål tror jag. resten av målen vet jag inte vilka som gjorde haha! men olivia och julia va ngra som gjorde mest tror jag iaf! bra spelat alla som va med!



nu ska jag ner och laga mat! har ju prov på hemkunskapen imorgon med egen måltid så dax att öva på det också :P sen ska jag lägga mig och kolla på andra avenyn tror jag. galet bra serie!!! sen sova runt halv 9....good luck med det :P ska iaf försöka! fatta skönt att somna halv 9 :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback