tisdag


hejsan!

idag är det tisdag och dagen var skön. först engelska, kolade på vänner. efter det var det matte. jobbade bara i boken. sen vare SET, såelade upp en pjäs på typ 1 min... sen vare lunch och eftermiddagen är asnice! först träslöjd som jag jobbade på flytigt idag haha :P efter det var det so, jag och olivia jobbade på ett projekt.


efter skolan åkte jag och line upp på stan en snabbis. köpte blandannat en finn-grej som cassie tipsat om, acnicyl. får hoppas att den funkar lika bra på mig som den gjort på cassie! kom hem runt halv 4 och satte mig och jobbade på HK:n . är snart klar med mvg uppgiften. och jag håller på att somna när som helst känner jag nu.....är så himla trött!


men jag får hålla ut i tre dagar till sen äre ju LOV! gud så göttttt :D

aja hörs sen, bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback