bloggfri helg

hejsan igen! har haft en bloggfri helg nu... men nu är jag tbx! på fredagen så var jag först med filip på dagen, kommer typ inte ihåg vad vi gjorde..... sen på kvällen åkte jag med innebandylaget på våran såkallade kick off. vet inte riktigt vart det var vi var men ng nstans runt fjugesta tror  jag. på fredagkvällen satt vi i ett stort tält och ngra sjung och spelade gitarr, mysigt vare! sen åt vi och snackade spökhistorier innan vi skulle lägga oss runt 1 halv 2 kanske :) vi sov i tält.



på lördagen hade vi massa sammarbetsövningar, blandannat gick vi sån dära hinderbana i luften bland träd om ni fattar...haha kan visa bilder snart! det var iaf askul men också läskigt eftersom att det var ca 5 meter upp i luften :) kom hem runt 5 på lördagen och då chillade jag och åt middag med famlijen. efter det gick jag till cassie och hängde med massa trevligt folk!


sov där också,ställde klockan på 9 eftersom att jag skulle upp och kolla på filips golftävling. så cassie hade ställt klockan åt mig och när den ringde så satte hon sig upp i sängen och ba: måste jag också gå upp nu.......? jaba nee :D så jag smög hem till mig och fixade mig lite sen vid 10 åkte jag dit :) vet inte riktigt när det var klart men då iaf så åkte vi hem till han. vi kollade på film och båda somnade haha! har inte fått så mkt sömn den här helgen känner jag.....



men min helg har varit GRYMMMMMMM!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback