godmorgon!!!!!

godmorgon bloggen! hade ni en bra lördaggskväll....? det hade jag! filip kom vid nio. vi kollade på ngn film på 4:an med min syster och andreas, sen kollade vi på solsidan :D så bbra! efter det la vi oss och sov typ, alltid lika trötta........



idag är det söndag och jag ska bara chilla tror jag. kolla på lite filmer, käka lite chips? gud så gott! sen måste jag göra spanskaläxan också som vi fick i fredags tills imorgon! är det tillåtet att ge läxor över helgen..? jaja, det ska jag iaf pyssla med idag tror jag. imorgon äre skola.... men min helg har varit awesomne! vill bara säga också att olivia, jag älskar dig bästavän!


ät hon inte fin?



Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHAH ASSÅ DEN DÄR BILDEN...........

älskar dig emma<3

2010-09-05 @ 12:53:54
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback