måndag

tjen<re bloggen! dagen i skolan va chill. när jag kom hem så gjorde jag typ inget...gick ut för en stund  sen med jennifer och isabelle och snackade lite :D länge sen man såg dem kan man säga! nu ska jag fixa mina naglar! känner att det var ett tag sen och jag vill göra dem lite fina :) så jag ska sätta på lösnaglar idag tänkte jag. jag älskar dem här lösnaglarna! kommer inte ihåg hur mkt dem kostade men jag köpte dem iaf på coop, tror dem finns på fler ställen också :)


nu har jag iaf klippt mina naglar så dem är superduper korta! har filat lite också innan jag ska sätta på dem :) men tror jag tar en dusch före.... :P


ni får se resultat senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback