onsdag

hejsan bloggen!

idag vare skola som vanligt, jag och olivia äger typ på orientering :O efter skolan åkte jag och hem och började plugga på en gång typ. så nu sitter iaf svenskan och engelskan till fredag. sen har vi ju no och spanska prov om en vecka...jippi. har iaf pluggat lite no idag också, behövdes!


imorgon är det vanlig dag i skolan. efter skolan följer hemliga mr "F" med mig hem. vi ska iaf FÖRSÖKA plugga lite spanska.....ser framför mig hur det kommer bli i slutändan..... :D




men nu ska jag hoppa in i duschen sen gå och lägga mig antar jag, see u tomorrow bloggen, bye!


jag och kapple från kickoffen med innebandyn! regnjacka och regnbyxor PÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback