onsdag

hejhejhejhej! gud va min blogg är tråkig nu känner jag, har inte bloggat på två dagar elr ngt, men inget kul har hänt :p


i måndags åkte jag hem till filip efter skolan, sen åkte jag till dansen för första gånge nden här terminen! askul vare att börja igen :D

igår gick jag i skolan som vanligt sen hem och chilla. städade mitt rum lite och gjorde lite läxor :) sen på kvällen kom jennifer och isabelle hit, vi käkade chips och kolade på filmen hiphip hora, så bra film! sen gick dem vid halv 10 kanske och då gick jag å la mig o sooov :D


sen idag i skolan stog jag och olivia i cafeet, fett chill! sen efter det hade vi no,so och matte :) slutade vid 3,snackade lite med filip innan jag tog cykeln hem och nu sitter jag och kollar på one tree hill, det äger!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback