rubrik

godkväll bloggen! vid halv 3 kanske, så åkte jag hem till filip, eller fille som olivia tkr jag ska börja säga :P först kollade vi lite på idol, sen fikade vi med hans mor, sen chillade vi och kollade på mean girls med hanna också :) kom hem nyss. det var min söndag det! det var awesome!



imorgon äre skola igen, men går bara till 12.20 för sen ska alla lärare på ngn konferans elr ngt :P CHIIILLLLL! men jag måste plugga lite matte då känner jag........prov på onsdag . nu sitter jag och pratar med lite gött folk på msn, dricker te och smsar med min såkallade pojkvän haha..... såhär lyder vår sms konversation nu: filip: jag älskar dig sjukt mkt gunnar <3 emma: jag älskar dig också stört mkt sven-arne<3 filip: oj fan va pinsamt skickade jag till dig? :O jag skulle skicka till min pojkvän.. :P

torr humor..... :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback