tisdag

tjenare bloggen! idag har min dag varit good :) först en liten sovmorgon,sen åkte klassen till conventum på gymnasiemässa,blev mer fundersam än jag va innan :S åh kan det inte bara finnas en linje mned ALLT? ne.

sen åt vi på stan,efter det kom vi tbx till skolan och hade gymnasieinfo och därefter hade vi en lektion som gick ut på att kolla i faktan vi ått från alla skolor. chill. slutade kl 2, hem och äta och sova. sen kl 5 åkte jag och jobbade med innebandylaget till kl 9. seeeeeeeeeeeegt! nu är jag hemma och känner mig sjuk. kanske för att vi har en spanska läxa till im som jag inte gjort. great emma.




men nu ska jag iaf sova. är skittrött! im blir det plugg för hela slanten. bye!


dålig webb bild på naglarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback