torsdag

hejsan! idag vare skola somvanligt, kände mig så himla sjuk idag men jag klarade igenom dagen galant tycker jag! inte så konstigt att jag känner mig sjuk........ sara är sjuk,cassie har varit sjuk senaste veckan, filip har varit sjuk, line har ont i halsen mm, så skulle inte förvåna mig om jag blev sjuk :P men imorgon äre ju helg så jag får hålla mig frisk!



och vetni vad jag ska göra idag .... :( klippa mig :( mitt hår är så himla slitet så dom kmr säkert klippa av en dm.... men det får dem inte! men sen ska jag färga lite också, blir lite ljusare tror jag :) hoppas det blir bra!


ååhh jag vill tillbaka till sommaren,till värmen och till liseberg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback