lördag

godmorgon, eller god förmiddag? vaknade av att min kära syster gick in i mitt rum och letade efter ett par jädra shorts som jag aldrig rört..... sånt gör mig sååååå arg!

har iallafall hunnit med att kolla på en film denna morgon, Just go with it, deen tyckte jag va sevärd ocg väldigt bra och rolig! lyckades också klämma i mig en liten kladdkakebit som jag bakade igår, den är ju godast dagen efter då den stått i kylen och är lite seg.. ;)

nu ska jag iallafall hoppa i poolen tror jag! är sjukt varm hela jag så det är nog den bästa lösningen! kanske lägger mig och solar lite också.. innan jag ska träffa min bästavän Isabelle som kom hem från spanien igår! ikl är det oklart vad som händer men jag bloggar mer sen ;) puss på er!


bilden togs förra året




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback