söndag

godkväll kära väänner! när bloggade jag senast..? tar iallafall helgen för er:

i fredags vare skola som vanligt. på kvällen var jag och filip ute och åt på saigon!

 i lördags chillade jag i sängen på förmiddagen och kollade på big brother. runt 5 åkte jag till Elin och hade en liten "klassfest" med gamla klassen! kollade bland annat på kommisarie späck...fyfan va rolig! speciellt när man är på flummhumör så att man skrattar åt ALLT! åkte hem och åt innan jag fick skjuts av min bror till f. var där med ngra av hans kompisar och kollade på någon batman film och käkade godis.

i dag så vaknade jag och filip runt halv 10. låg och körde lite golf-quiz på min iphone innan oliver vaknade lite senare. sen vare chill-häng med golftävling (se resultat på min fb..) innan vi åkte på kalas en snabbis. efter det vare hem till mig och städa innan jag och f åkte till kårsta och spelade lite innan min träning :)


det var min helg kortfattat! hoppas ni har haft en bra helg! nu väntar en ny skol-vecka...längtar redan tills nästa helg! nu ska jag sova, godnatt!




snart äre jul också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback