söndag

godmorgon! igår åkte jag och filip och tränade lite på golfbanan på eftermiddagen. jag invigde även mina nya golfklubbor som jag köpte i fredags! dem kändes asbra! efter det åkte vi hem till mig,badade i poolen och lagade mat. kollade även lite på big brother innan vi somnade sött. nu sitter jag själv och kollar på SYTYCD eftersom att han åkte på tävling tidigt imorse.

dagens planer är städa på mitt rum och i vardagsrummet eftersom att alla mina kläder även ligger där... sen ska jag träffa fina vänner och ha lite picknick! senare ikväll är det också dags för golfträning med kurs-gruppen. gud det är prov på det imorgon också....så jag får väl plugga lite på golfregler samtidigt ;)

idag ska jag även försöka ta lite bilder som jag förhoppningsvis lägger ut ikväll! hugs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback