tisdag

hejsan och förlåt för att jag inte bloggat sen i lördags..men jag har bara inte orkat...

alla kompisar, sluta jobba!

igår kollade jag och filip på the hangover part 2, men vi hann inte kolla klart innan min data dog, så vi får se klart den en annan gång men det var iaf asbra så långt vi hann se! nu är han och spelar golf och jag hade ju velat följa med...men igår trodde jag att jag snyggt acrobatiskt kunde slänga mig bakom soffan men det visade sig att jag inte kunde det och slog i min häl hårt som attan i mitt soffbord....smart? nej. så jag har megaont i foten! men det börjar lugna sig som tur är! btw så har jag köpt golfskor nu....vita och rosa, hur fina som helst!

och ni singel tjejer som läser min blogg, varför börjar inte ni spela golf hallå? det finns ju hur mkt killar som helst där ute på banan ;)

aja, nu har jag laddat ner lite filmer jag ska kolla på, sen ska jag nog ut och träna! vi hörs, byye


bild från sjökrogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback