tisdag

hejsan! idag var det första dagen på Gymnasiet. gud så stort det låter att gå på gymnasiet...kommer antagligen säga automatiskt att jag fortfarande går i nian om ngn frågar...:p men allt kändes bra! hamnade i samma klass som min BFF (olivia den cole jönsson)! och med andra som man hade hoppats ;) PLUS att min gamla so-lärare Henke som fick sluta på lillån nu efter skolavslutning har hittat till Thorén och jobbar där och även kommer hänga en del i våran klass som det ser ut, hur awesome?! jag och olivia blev hur glada och chockade som helst när vi såg han stå där i kostym....han får säga adjö till gympadojjorna!

iaf, inte sån lång dag, hängde i klassrummet och lärde känna våran mentor lite,han verkar vara ganska skön. sen gick vi en liten rundtur på skolan innan vi fick gå kl 11 :) gick då mot stan för att äta lite lunch med ngra på Saigon. fick därefter springa till bussen.värt.


imorgon blir nog lika chill dag, förutom att alla 2:or och 3:or kommer vara närvarande. hoppas dem e snela.



har även gått med i instagram nu så ni får jättegärna följa mig där också ! där heter jag : emmajohanssson



vill tbx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback