torsdag

hejsan! nu har jag lite att ta upp...

i tisdags efter träningen så åkte jag hem till isabelle med felicia och jennifer också, vi åt kladdkaka och spelade monopol, gick inte å vidare värst för mig... :P på onsdagen så åkte vi till marieberg för lite shopping. fick med mig lite hem som jag visar imorgon! hittade även en underbar skapelse som kommer följa med mig hem ngn dag i veckan!!

på eftermiddagen åkte jag hem till filip. vi spelade monopol med hans släkt, mkt kul men inte gick det så bra då heller... nu har jag ny taktik inför nästa omgång! idag så åkte vi tidigt och spelade golf. sen på eftermiddagen så var det premiär för golfkursen som jag ska gå på! det var kul och så och jag längtar tills jag får spela på riktigt.

imorgon vet jag inte vad som händer på dagen,ska iaf ta sovmorgon!!



aja visar er bilder imorgon på shoppingen ovs ;) bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback