helgen

hejsan! har eran helg varit bra? det har min ! elr ah, i fredags jobbade jag och olivia på gården...halv 7 till halv 12... det va ju lite segt menmen...

sen i lördags var jag på bodaborg på dagen med jennifer isabelle och felicia! det var bellas och felides present från mig och djenn :) sen på kvällen hade line party,ingen har väl misat alla snygga bilder på fb? elr den snygga filmen....jag härmade felicias rörelser men hon filmade bara mig... :P


sen idag blev jag väckt runt 8 av att min älskling kom och la sig brevid mig i sängen.somnade om och gick upp vid 11. sen åkte vi hem till han runt 2 då det blev kalas,trevligt! åkte hem runt 9, nu ska jag sova. imorgon äre dans igen,längtar!!







Kommentarer
Postat av: Areastri

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-10-12 @ 13:00:34
URL: http://areastri.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback