måndag

hejsan! bloggade jag ngt igår..? tror inte det :P men iaf, ställde klockan på typ...8, låg och drog oss till halv 9. man vill aldrig gå upp ur den varma sängen och ur min pojkväns varma famn! menmen, pappa hämtade mig runt 9. åkte till brickebacken och spelade match som förövrigt gick åt pipan för min del!


nee, gud va dåligt gick för mig! men vi vann iaf med 18-0 :D efter det åkte jag och mamma och köpte nya innebandyskor till moi, thanks! dem ska jag premiäranvända ikväll på träningen :D


nice med lite nytt inför DM-finalen (som spelas dagen efter min födelsedag,mindre än 3 veckor kvar!!) ! hoppas bara jag får spela då....vi har ju slagit ihop oss med lillån så vi är så sjukt många och kan inte låta alla spela på finalen.. :/ men hoppas jag är en av dem 15!






bilder från förra årets dm-final




SEN var jag hemma hela eftermiddagen med filip<3





Kommentarer
Postat av: aczel

klart du kommer vara med i DM-finalen emma, oroa dig inte ! du är helt klart en av de bästa :)

2011-01-10 @ 19:02:41
Postat av: emma

haha tack aczel! men det vet jag inte om jag håller med om..:p men hoppas!

2011-01-11 @ 20:38:25
URL: http://dontregret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback