onsdag

hejsan! sorry för tt jag inte bloggat, men nu är jag tbx som vanligt igen!

i helgen kommer jag typ inte ihåg vad jag gjorde....elr jo! i fredags va jag hemma hos filip :D spelade blandannat kort mot hanna och tanja, vi vann !!! på lördagen kollade jag på filips match i lillån med olivia och line och sara typ ,sen körde mamma oss till jens, min tränare, och vi hade en liten "lagkväll" :)


senare tog jag,sara,oliviaa och line bussen in till stan. gick till jensens böfhus,cassie kom och vi åt en trevlig tjejmiddag där :) sen efter så gick vi alla utom sara på bio, såg love and other drugs, den va bra tyckte jag! kom hem runt halv 12-12, då gick jag och la mig!

på söndagen åkte jag till marieberg med mamma och syster på förmiddagen. sen hem runt 2 halv 3 och sen runt 5 spelade jag match i AD mot ösk. vinst med 10-2 tror jag ? 2 mål av mig! sen åkte vi hem, hämtade filip, och vi hade en myskväll. vi gick och la oss ganska tidigt.

på måndagen skulle alla niorna till lundhagskyrkan och lyssna på mietek grocher, som va med i andra världskriget. riktigt bra! jag fick lite tårar i ögonen...eftersom att han också fick det..


det var om min helg det! :D måndag,tisdag har gått till att va med filip lite och pluggat matte! vilket jag gör nu också... prov im! hoppas det går bra :D bloggar mer sen , hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback