svar på frågestunden

-Vad tycker du om din kära vän felicia? :D

svar: hon e awesome! :D samma humor och jag har många roliga minnen med dig :D

- kan du dra alla dina betyg, om du planerar att höja dig i vissa och vilka gymnasieutbildningar du har funderat på?:)

svar: såklart jag vill höja mig i vissa ämnen! vilka vet jag inte,men hoppas på höjningar till våren! för står det mellan ekonomi på Thorén och dans-estet på Risbergska. mina betyg i vintras va:

bild-mvg engelska-vg hemkunskap-mvg idrott-mvg matte-g spanska-vg no-vg biologi-vg fysik-vg kemi-vg so-vg geografi-vg historia-vg religion-vg samhällskunskap-vg slöjd-vg svenska-vg teknink-vg

-vilken är den snyggaste killen på skolan ? :D <3

svar: min filip, lätt!

-vad dansar du för nått? och hur länge har du hållt på med de? :)

svar: jag dansar modern/jazz. jag började med dans runt 5-6 år. då på knut säborg. sen blev det kulturskolan i 2:an elr 3:an , va där i många år. i 7an började jag också på  disco på knutsäborg, varade bara 1 termin och tävlade 1 gång.
sen blev det kulturskoloan igen och gick på street på knut ett tag.inte det heller varade länge.
 nu går jag bara på kulturskolan och det är bäst där!

-Hej hej!
Jag undrar vilken gymnasieutbildning du är sugen på att söka? kram

svar: TBS-ekonomi elr Risbergska-dans estet :)


-hUr många syskon och kusiner har du?

svar: jag har 2 syskon,äldre. sara och martin. sen har jag 8 st kusiner :)


-hur länge har du och filip varit tsm?

svar: 19 januari blev det 7 månader <3


-brukar du festa?har du rökt?? :)

svar: jag brukar inte festa och jag har aldrig rökt. :)

-vilka är dina favorit smink saker? :)

svar: cover all mix från MUS är den absolut bästa! sen mitt solpuder och jag har en favorit pensel. kan visa bilder i ett annat inlägg! 

-hejsan, vad gillar du för filmer? har du något förslag på filmer? :)

svar: jag gillar komedier och fina filmer som man gråter av :p bästa filmen är the greatest och my sisters keeper om man vill böla lite :P sen tyckte jag att love and other drugs va lite kul! sen finns det massa mer :D

-vad är det bästa med filip? :D

svar: oj jag vet inte vart jag ska börja.... han är en sån otroligt bra person! han e så himla omtänksam och försöker alltid göra så att alla blir glada! han är rolig och får mig alltid att skratta och må bra. han är också väldigt snäll och social! han är en väldigt bra lyssnare och finns alltid där när man behöver han. han är så otroligt söt, speciellt på morgonen då han precis har vaknat! :D

sen är han en sån bra person,duktig! duktig på sport och massa. han är också romantisk. han e bäst helt enkelt! man kan inte göra något annat än att älska människan












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback