tisdag

hejsan!


idag i skolan var det chill som alla tisdagar, älskar tisdagar! enda dåliga är att jag brukar var med filip på tisdagar och han slutar typ halv 4 så då sitter jag och väntar på han.... men jag brukar iblan få sällskap av olivia som väntar på sin pöjk som också slutar halv 4 :D


när vi kom hem åt vi mellis,kollade på tv och mös lite, han e världens gosigaste! sen lagade vi lite mat innan han åkte på träning. nu ska jag sätda rummet och sen hoppa in i duschen. och vetni, jag e glad! för mamma har sagt att jag inte behöver önska mig navelpiercing i födelsedagspresent för jag får pierca mig endå! OCH vi ska kanske åka utomlands, om det blir som jag vill åker vi 20 juni...annat vill jag inte ens tänka på! sen ska jag kanske få sommarjobba 3 veckor också,great!


ne nu ska jag sluta babbla och börja göra lite nytta, glöm inte att ställ lite frågor till frågestunden, svara i helgen!




take me back



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback