torsdag, sorry...

hejsan! förlåt för att jag inte bloggat men jag har verkligen inte haft lust ....men nu får ni ett inlägg!

igår åkte jag och gymmade med filip på morgonen, gick väl sådär men kul vare iaf! :D sen duschade vi där och gick upp på stan och åt på la baguette, asgott! efter det åkte vi hem till mig och va där hela kvällen! hade mycket kul med mycket skratt. älskar han så<3 nu är han och typ resten av hela örebro (känns det som iaf) på SM.

ååh jag vill också med! dummt av mig att inte gå på "uttagningarna" då.... :P ångrar mig faktiskt :/

men jag får träffa alla igen på måndag och då börjar väll mitt liv igen haha. till dess kommer jag antaglingen ligga i min säng med nerdragna rullgardiner hela helgen... :P


nu ska jag lägga mig oxh kolla på O.C ! vi hörs bye :D





största kärleken för mig.



Kommentarer
Postat av: olivia

awwwwwwww<333333333333333333333333333333

2011-01-09 @ 18:01:36
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback