fina dagar

hej igen! förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag... jaja nu kör jag igen!

i torsdags så kom min älskade hem igen, gud va kul det va att se han igen! vi var hos mig, kollade på tv,badade och bara mös. på fredagen så åkte vi hem till han och va där hela dagen. vi lekte ute med hanna och jag fick så otroligt fina presenter från usa! två tröjor från Abercrombie & Fitch och lite andra godsaker från Victoria's secret ;) imorse vaknade vi vid tio halv elva och gick ner och åt frukost och fixade innan han skjutsade hem mig :)

nu sitter jag och kollar på tv, Keeping Up With The Kardashians såklart! snart ska jag ut och möta min fina vän olivia för en promenad med massa prat! vi hörs!








Kommentarer
Postat av: bellis

blogglistan är avgjord! gå in & kolla om du finns på listan! tack för att du deltog. :)

2011-07-31 @ 14:07:47
URL: http://bellisbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback