hemma!

hejsan! efter en rolig helg är jag nu tbx ;) på fredagen när vi kom fram så gick gick vi på universeum och kollade på djur och hade det kuligt, efter det gick vi och fikade på condeco sen handlade vi mat innan vi tog pendeltåget hem :) på lördagen var vi på nordstan/stan och shoppade! var där hela dagen och på kvällen åt vi ute på resturang, Jensen's! efter det åkte vi hem och spelade kort och bara pratade massa! idag tog vi det lungt, städade och åt lunch innan vi åkte hem. hoppas eran helg har varit lika händelserik och rolig!


kom hem runt 7, har hunnit ätit och pratat med babe i tellen. nu ska jag kanske packa upp min väska..om jag orkar....annars blire nog film på kvälls schemat! hare bra, hugs!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback