söndag

hejsan! igår .. vafasen gjorde jag igår? kommer inte ihåg vad jag gjorde på dan faktiskt men men.. runt halv 9 blev jag och filip hämtade av den hemliga "Mr C". åkte till filmstaden och kollade på HP! kom hem runt halv 12 och sen kom elin och martin hem till mig och vi 4 satt ute vid poolen och körde plump och pratade fram tills klockan slog halv 3, då vare dags att sova!


mamma väckte oss idag runt 11, lagom trötta va vi då. filips päron kom för att lämna hans nyckel innan dem skulle åka till sanna badet, han och jag beslöt oss för att följa med och det är där jag har varit hela dagen!

hoppas ni har haft en fin dag, nu är också min farmor och farfar här. så ska gå ner och vara lite social. kram så länge!


















bjuder på lite random-bilder jag hittade på datan. alla är så jukt roliga och så sjukt random!



Kommentarer
Postat av: olivia

hahahah men söt tjej sista bilden ;)

2011-07-31 @ 23:15:10
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback